Cum am slabit 4 kg in 2 saptamani…

Sunt in a 3-a saptamana de program de antrenament intensiv. Am o foame permanenta si mananc mai mult decat de obicei. Incerc sa ma tin de o dieta recomandata de colegul meu de la Ro Club Maraton,  doctorul nutritionist Serban Damian. Din fericire, dieta se potriveste preferintelor mele culinare, singura problema fiind numarul ridicat de mese (ce-i drept, unele sunt optionale…)

Cantarul mi-a facut o mare surpriza dimineata, aratand 66 kg. In urma cu exact 2 saptamani aveam 70. Sper ca trend-ul sa nu se mentina prea mult si sa fiu nevoit sa imi schimb in intregime garderoba :)… Pe de alta parte, daca as mai da jos 1  kg, ar compensa greutatea echipamentului de concurs (aprox. 5 kg)…

Pentru cei interesati: in ce consta dieta? In primul rand, mi-a placut faptul ca Serban a conceput-o plecand de la ceea ce era deja bine in alimentatia mea.  Apoi, am apreciat faptul ca a incaput pe o singura pagina :).

Pe scurt, fara a intra in detalii ‘numerice’ pentru fiecare aliment in parte(cantitati, calorii, % carbohidrati, proteine, grasimi etc.):

Masa #1: paine (graham, integrala) / miere / lapte degresat / banane – intrucat mi-e cam lene sa rontai banane la prima ora a zilei, am ales varianta shake-ului (lapte / banane).

Masa #2 (gustare): stafide / migdale / mere.

Masa #3: pui (sau curcan) / salata / paine (integrala) / pilaf (sau fasole verde).

Masa #4 (gustare): iaurt / briosa (sau biscuiti si lapte ori fresh de fructe).

Masa #5: peste (somon, pastrav, salau, ton) sau vita / cartofi natur / salata.

Masa #6 (gustare): paine integrala / branza (sau branzica de casa) / compot (caise sau ananas).

Printre aceste mese, trebuie sa mai strecor diverse concentrate proteice, pentru refacerea cat mai rapida a musculaturii.

Si, ca sa satisfac amatorii de cifre: 2600-2700 calorii si un raport carbohidrati – proteine – grasimi 70-20-10…

La final… iti multumesc, Serban, pentru consultatie si pentru dieta. Mi-a placut mult clinica, este foarte civilizata si o recomand cu caldura celor pasionati de miscare si / sau interesati de un regim alimentar sanatos! 🙂

1 responses to “Cum am slabit 4 kg in 2 saptamani…

  1. Pingback: NUTRITIONIST.INFO.RO » Primul alergator roman la Polul Nord

Lasă un comentariu