Recomandari

In dialog cu sponsorii si partenerii cu care am ajuns la Polul Nord

I-am rugat pe partenerii (mass-media & sponsori) care m-au sustinut in aventura maratonului de la Polul Nord sa aiba amabilitatea de a raspunde la 2 intrebari :

MASS-MEDIA

1. de ce ati decis sa promovati aventura mea la pol?

2. ce reactii au existat in urma mediatizarii acestui subiect?

1. Din instinct. Pentru ca este o poveste «bună», care avea toate ingredientele: ineditul – primul român la maratonul Polului Nord – controversa / provocarea – ca sa ajungi acolo, trebuia sa-ti invingi cea mai mare teama, de a zbura / totul era nou si pentru tine, nu exista garantia unei reusite – mesajul social – oricine poate face asta, trebuie doar sa vrei cu adevarat.

2. Reactii de la cititori de pe site: multe incurajari si felicitari. Colegii din redacţie ţi-au ţinut pumnii şi s-au bucurat când au aflat că ai reuşit să termini şi să baţi la tobe :).

Sandra Scarlat, Adevărul

1. De ce am ales sa-ti promovam aventura la Pol?!

Pentru ca la Matinal ii promovam doar pe cei care pot fi modele pentru ascultatorii nostri, si spun cu toata convingerea ca tu esti unul dintre ele. Cati dintre noi am renunta la confortul de acasa, la sotie si la copilul de cativa anisori sa se duca pana la capatul pamantului sa alerge zeci de kilometri la minus 40 de grade?!

Esti primul roman care a facut asta si chiar meriti sa fii un exemplu mobilizator pentru cei comozi, pentru cei care nu au incredere in ei sau pentru cei care vor sa isi descopere limitele.

2. Reactii?

Alti colegi din presa m-au sunat sa imi ceara numarul tau de telefon dupa ce te-au auzit la noi.

Referitor la ascultatorii nostri… povestea ta i-a impresionat pentru ca Matinalul este tot pe locul intai, si acum dupa ultimele masuratori. E clar ca i-ai tinut cu sufletul la gura.

Alexandra Onu, Radio Romania Actualitati

1. Ne place sa promovam oamenii care fac sport, si cum tu ai realizat o premiera pentru Romania, am decis ca e o prioritate sa te avem in studio.

2. Am avut numeroase reactii in urma vizitei tale la Realitatea FM, atat pe forumul emisiunii, cat si prin sms, unde am avut in acea ora cat ai fost invitat aproximativ 20-30 de mesaje de felicitare si cu intrebari pentru tine. Au fost si alti prieteni din presa care au ascultat emisiunea si au ramas impresionati de performantele tale. I-am indemnat sa urmareasca blogul tau pentru ca sunt convins ca nu te vei opri aici…

Pompiliu-Nicolae Constantin, Realitatea FM

1. Am decis sa promovam aventura ta la pol datorita ineditului in care te-ai bagat singur. Ni s-a parut interesant faptul ca te-ai antrenat intr-un frigider

2. …mi-am luat bicicleta si am inceput sa o folosesc des :).

Septimiu Sarateanu, PRO TV

1. Cred ca principalul tipar pe care am vrut sa il sparg cu materialul a fost cel cu „toti oamenii din banci sunt insipizi, plictisitori”.Mai mult, mi s-a parut un exercitiu foarte bun pentru a arata ca nu e nevoie sa fii un expert intr-un domeniu pentru a reusi, ci de multe ori e nevoie de vointa si, desigur, multa munca si un plan foarte bine pus la punct.

2. Cred ca cea mai importanta reactie a fost cea a sefului meu, care – dupa ce a aflat ce ai facut – a decis sa se apuce de jogging si sa faca asta zilnic. Nu stiu daca are planuri atat de mari cu maratonul de Polul Nord, dar cu siguranta ar vrea sa participe la un maraton…

Roxana Zega, Money Express

1) Am decis sa promovez acest subiect, aventura ta, pentru ca ceea ce ai reusit tu este un lucru inedit! Curiozitatea de a afla cat mai multe detalii despre aceasta calatorie si dorinta de a le o impartasi tuturor m-a determinat sa fac in asa fel incat sa iau legatura cu tine si sa descopar toate aspectele mai putin obisnuite. Pe de alta parte, intreaga expeditie si vointa de care ai dat dovada pe durata intregii perioade reprezinta un model demn de urmat pentru oricine, iar promovarea aventurii tale a fost o modalitate foarte buna de a le arata oamenilor ca orice e posibil atunci cand iti doresti si vrei ceva. Nu in ultimul rand, tot ceea ce ai facut inseamna sport si sanatate, iar in zilele noastre sunt putini care mai tin cont de aceste doua aspecte foarte importante.

2. Toata lumea, colegi, rude, prieteni, cititori cu care am vorbit despre acest subiect au avut ca prima impresie socul. Toti s-au intrebat cum de ai luat o asemenea decizie, cum te-ai pregatit, cum a fost pe durata expeditiei, in timpul cursei, cum te-a schimbat aceasta aventura. Curiozitatea a fost maxima, iar, cu siguranta, toti te-au apreciat!

Mihaela Simion, Gazeta Sporturilor

SPONSORI

1.         care a fost motivul / motivele pentru care ati decis sa sprijiniti participarea mea la pol?

2.         ce efect a avut / are pentru voi colaborarea noastra?

1. Echipa Media Sat / Alonia este o echipa de oameni care iubeste Romania. Pur si simplu o iubim. Fara DAR si fara DACA. Orice roman care face ceva pentru ea – in cazul tau sa porti tricolorul la Polul Nord – merita laudat si eforturile lui trambitate in gura mare. Asta este motivul nostru.

2. Daca macar un utilizator Alonia a gandit pentru o secunda cand a vazut bannerul cu tine ”Bravo ma! Uite ca si romanii nostri pot”, noua ne este de ajuns. Efectul de terapie anti-complexe a fost atins…

Roxana Patrascu, Director de Dezvoltare

MEDIA SAT

1. TRAVEL HOUSE apreciaza  eforturile  colective si individuale ale cutezatorilor care au avut / au curajul sa deschida drumuri spre cele mai indepartate si / sau tainice locuri de pe Terra.

2. Multumim Andrei pentru ca ai fost ambasadorul TRAVEL HOUSE la Polul Nord, multumim pentru promovarea pe care ne-ai facut-o pe blogul tau si iti dorim sa “bati toba” si sa porti echipament cu insemnele TRAVEL HOUSE pe toate cele 7 continente, dovedind ca romanul este nascut alergator-invingator de cursa lunga!

Corina Souvannasouck, Director Executiv

TRAVEL HOUSE

1) Ma fascineaza calatoriile in general, initiativele umane de descoperire / atingere a noi bariere ale cunoasterii.

Separat ma intereseaza personal zona polilor pamantului (geografici, magnetici,etc).

Sunt sigur ca voi realiza si eu vizita ambilor poli ai Terrei, intr-o perspectiva de 1-2 ani. Ati fost un ambasador al celor din Romania care doresc mai mult… si fara indoiala mai profund.

2) Trebuie sa ne re-descoperim fata umana, sa ne re-cultivam dorinta de largire a cunoasterii, iar in cazul meu / firmei, ce poate fi mai interesant decat completarea unei actiuni de transport cargo cu o actiune de “transport a cunoasterii”…

Constantin Camarascu, Director General

DACOROM INTERNATIONAL Ltd Romania

1 L-am sprijinit pe Andrei pentru ca avem cateva lucruri in comun: perseverenta, dorinta de a fi mai bun, de a face lucrurile altfel, de a ne demonstra noua insine ca putem. Iubim in egala masura sportul, miscarea in general si natura, cu tot ce are ea.

2 Colaborarea cu Andrei ne-a reamintit lucruri importante: ca nimic nu este imposibil si ca totul depinde de oameni, de forta lor interioara – pentru a reusi ceea ce si-au propus.

Ionela Nicolau, Director de Marketing

WALMARK

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s