La un an dupa ce am inceput antrenamentele de inot.

Au mai ramas 52 de zile pana primul meu Ironman, cel din Tara Galilor. Ma simt extrem de pregatit pentru partea de maraton, mai ales dupa experienta chinuitoare de la Marathon7500 :); destul de increzator la partea de pedalat (a propos, am vazut ca nu s-a mai organizat Kilometrul Verde, deci eu si Octavian am ramas singurii biciclisti care pedaleaza integral pe autostrada Bucuresti – Ploiesti :(); mai putin confortabil la partea de inot. „Cantonamentul” din Grecia m-a ajutat enorm, la fel si turele din lacul Snagov sau zecile de ore ‘petrecute’ in piscina de la World Class, dar ma simt in continuare ca pestele pe… uscat. 🙂

Mi-am cumparat cateva accesorii (traisca Amazon!) care sa ma ajute sa imi imbunatatesc inotul, printre care si niste manusi care sa opuna ceva rezistenta (nu mi-am dat seama cat de bune sunt pana cand le-am folosit jumatate de ora si, apoi, am inotat fara ele – aveam o viteza dubla :)). Am mai cumparat 2 perechi de ochelari de inot, de la Aqua Sphere si Blueseventy. Ochelarii de inot sunt ca adidasii pentru alergare si saua de la bicicletele de triatlon: este mult de cautat (si probat) pana gasesti ceea ce ti se potriveste… 🙂

M-ar fi ajutat, pana la Ironman Wales, participarea la 2-3 maratoane de inot, dar – din pacate 😦 – nu ma sincronizez ca program cu AquaChallenge Mamaia (5.000 m) sau Traversarea Tarnitei (6500 m). Chiar si asa, am in plan cateva long swim-uri, in Snagov si la Marea Neagra, care sa imi dea mai multa incredere pentru triatlonul din 16 septembrie.

Incercand niste quick wins, la ce am mai lucrat in ultima perioada?

1. Tehnica respiratiei.

2. Pozitia corecta a corpului.

3. Tehnici de inot pentru triatlon.

4. Cum se pune si scoate rapid costumul de inot (tehnica ‘pungii’ este foarte tare :)).

5. Cum se face mai repede tranzitia de la inot la bicicleta.

Poate ca cele de mai sus par puerile si simpliste pentru inotatorii cu experienta, dar va reamintesc ca m-am apucat de inot de abia acum un an… :).

Va doresc spor la inotat!

Lasă un comentariu