Ciuruit, dar fericit! Au mai ramas doar 5…

Azi noapte la 4 m-am trezit de la tunetele unei ploi torentiale si nu prea am mai dormit. Deja ma vedeam ‘inotand’ maratonul… Dar nu a fost sa fie ploaie pe parcursul alergarii, ci combinatia ‘perfecta’ soare + caldura (> 20C) + umiditate.

Chiar si asa, maratonul a inceput perfect, am mentinut ritm de 13 km / h pana pe la km 18, cand au inceput ‘urcusurile’. Cred ca pe alocuri, Eurasia Marathon poate concura cu maratoanele montane de la noi :).

…Iar de la km 25 incolo, tocmai cand Andrei isi facea calcule de abordare a ultimilor 10-15 km astfel incat sa termine mai bine decat si-a propus (visam deja la 3.10-3.20), glezna si genunchiul drept au spus ‘pas’ :)…

Cam tot pe atunci, cu soarele fix deasupra, traseul a continuat aproape 10 km pe sosea fara niciun pic de umbra (usor-usor ma antrenez si pentru maratonul din Sahara…).

Fara a poza in erou rasuflat, am strans din…ce am putut si m-am bazat mai mult pe stangul. Ultimii 3 km ai maratonului au fost criminali, am urcat de mi-a iesit limba :).

Ultimii 300 de metri mi-au amintit de probele de 100 m pe care le dadeam la scoala in liceu. Cu un ochi pe cronometru, am accelerat cat am putut pentru a imi imbunatati cel mai bun timp din scurta mea cariera de pana acum (3h 58m 59 sec – Australia). Si am reusit!!, dar am terminat aproape ca soldatul de la Marathon, m-am dus direct la cortul medical… Probabil ca maine voi merge ca pinguinii :).

3 ore, 58 de minute si 43 de secunde si…am mai bifat un maraton. Urmeaza Chile si Antarctica, in decembrie. Viva!!!

13 responses to “Ciuruit, dar fericit! Au mai ramas doar 5…

  1. Yeyyyyy! Bravo, bravo! Si recuperare rapida ..si usoara 🙂

    Succes la urmatoarele!!!

  2. ai reusit ! pentru noi e victorie !

  3. felicitari, mister Red!!! 🙂

  4. e grav cu genunchiul si glezna ?

    • nu cred, pentru ca la 2 ore dupa maraton, ne-am plimbat vreo 10 km prin oras :))))
      noroc cu masajul de la finalul cursei – organizatorii au pus la dispozitie o tona de corturi cu maseuri

  5. FELICITARI BRAV ROMAN !
    Cu Consideratie ,
    cristi .

  6. Felicitari Andrei! Strange din dinti si nu uita, asa cum ti-am mai spus – Pain is temporary, Pride is forever! 🙂

  7. Felicitari! E din ce in ce mai bine! Ti-a iesit si speach-ul si maratonul! exact cum ti-ai propus. Ma bucur mult pt tine, stiam ca vei reusi! Toata stima si consideratia mea.

Lasă un comentariu