Un participant-surpriza la Double Iron, care ne face pe toti sa rosim…

Dominique BenassiLista participantilor la Double Iron Florida a tot crescut in ultimele saptamani, depasind deja cifra 50. Printre nou-veniti l-am remarcat si pe Dominique Benassi, a carui poveste este emotionanta si reprezinta un exemplu de vointa pentru noi toti…

DSC_00430002Dominique este un corsican de 52 de ani, a carui legenda personala incepe in anul 1988, cand a fost victima unui schimb de focuri – incident care l-a lasat fara un picior. A fost momentul in care viata lui – dupa cum declara – s-a imbunatatit (!!). A inceput sa participe la triatloane, dar initial nu a fost acceptat – din cauza handicapului sau – asa ca a concurat in paralel cu participantii ‘oficiali’, inotand cot la cot cu ei, pedaland pe o bicicleta obisnuita (!) si alergand in carje! 

DSC_00720003Incepand din 1993, Dominique a castigat 8 titluri mondiale de triatlon triatlon, duatlon si quadriatlon (triatlon + caiac). In 1999, a primit o medalie onorifica din partea autoritatilor franceze, ca recunoastere a meritelor sale deosebite. Si inca ceva: Dominique lucreaza ca pompier, este voluntar al unei asociatii care acorda sprijin pesoanelor cu handicap fizic, are 4 copii, escaladeaza munti, a traversat oceanul Atlantic intr-o ambarcatiune cu vasle (!), iar in vara anului trecut a purtat flacara olimpica in drumul acesteia catre Londra. Pe 1 martie va fi la startul Double Iron Florida…

Ca sa il citez pe Paul Dicu, din super speach-ul lui de la TEDx Bucuresti 2012, cand aflu de existenta unor astfel de oameni mi se face rusine de momentele in care m-am plans de diverse „obstacole” aparute in viata si, in plus, imi vine sa ma apuc de facut mileuri si goblenuri…

Dominique, va fi o onoare sa te cunosc!

7 responses to “Un participant-surpriza la Double Iron, care ne face pe toti sa rosim…

  1. subscriu ;mi-e rusine de mine in momentele cand zic ca mi-e greu..nu mai pot sa trag, mi-e imposibil un iron-man… (deocamdata :)) )inchei cu motto-ul meu.”DACA intr-adevar VREI , sunt sigur ca POTI si vei reusi. Daca NU VREI , atunci inseamna ca DEGEABA POTI si in nici un caz nu vei reusi!© geo c-tin”(citat propriu)

  2. incredibil ! bine ca m-am imprietenit pe fb cu cineva care oferta goblenuri de facut 😉

  3. Pingback: Sweet dreams 2013 | Meseria de parinte

  4. mi s.a facut pielea de gaina.. gata, ma apuc sa invat mai cu spor pentru cel mai nenorocit examen din sesiunea asta! 😀

Lasă un răspuns

