Traditia se respecta: noi prezente romanesti la maratonul din Sahara!

IMG_013525 februarie 2013 este data editiei cu nr. 13 a Maratonului Sahara (Algeria), una dintre alergarile mele preferate – gandindu-ma la experienta de acum 2 ani. Anul acest nu il voi alerga (am alte planuri :)), dar il recomand cu multa caldura (40-50 de grade :)). Dupa participarile solitare ale lui Marian Chiriac (coechiperul meu si al lui Gabi Solomon de podcast :)) si Paul Dicu, editiile 2011 si 2012 au adus participari in echipa ale romanilor, iar traditia pare sa se respecte. Pentru editia din acest an si-a anuntat deja prezenta ‘transmaratonistul’ Andrei Gligor, care a transformat aceasta participare intr-o excelenta campanie de fundraising pentru Asociatia Inima Copiilor; am vorbit zilele trecute cu Andrei si mi-a spus ca a fost contactat de alti conationali care vor sa alerge pe 23.02 in Sahara.

DSCF9189A propos de Andrei Gligor si Marian Chiriac, pe care i-am mentionat mai sus, vom face echipa pe 27 ianuarie la GERAR, pentru a sustine campania lui Andrei. Voi alerga in premiera cu Andrei si Marian, si sunt sigur ca va fi o experienta interesanta (avem ce discuta timp de 2 ore… :)). Si, daca tot am vorbit de Gerar, am o mare rugaminte pentru toti cei care imi citesc acest blog (dar inca nu ne-am cunoscut personal) si vor fi prezenti la Gerar: hai sa facem cunostinta acolo!! :). Si, revenind la Maratonul Sahara 2013, inscrierile continua (dar trebuie sa va grabiti!) si, daca sunteti interesati, puteti sa luati legatura organizatorii competitiei (Diego Munoz – click aici) si, bineinteles, cu Andrei Gligor pentru a primi detalii si pentru a va alatura grupului de romaniTaxa de inscriere este de 900 de euro si include transport aerian Madrid – Tindouf (si retur), cazare si masa timp de o saptamana, participarea la maraton, o calatorie la dune ( :) ) etc. (vezi mai multe info AICI). Evident, la aceasta taxa mai adaugati un zbor Bucuresti – Madrid si retur (in 2011 am zburat cu Tarom-ul si ne-a costat un pic peste 100 eur / persoana)Daca nu va tenteaza maratonul sau nu sunteti deocamdata pegatiti pentru a alerga aceasta distanta, am vesti bune pentru voi: competitia include si curse de semi-maraton10 km sau 5 km!

Si, ca sa sporesc apetitul pentru Sahara… cititi aici experienta echipei romanesti la Maratonul Sahara 2012 + (bonus :))  click aici pentru pozele mele de la acest maraton. Va doresc o experienta minunata si drum bun!

PS – Va las cu un filmulet despre Andrei Gligor. Garantez ca o sa va placa!! (a propos, avem cam acelasi tip de mic dejun, pe care vi-l recomand din toata inima… :))

2 responses to “Traditia se respecta: noi prezente romanesti la maratonul din Sahara!

  1. Multumesc din INIMA lui Andrei si lui Andrei si lui Alexandru.

Lasă un răspuns

