Super-oferta: vand bazin de 20 de metri, cu doar 1 RON!

Duminica 25 noiembrie incepand de la ora 10.00 va avea loc la Sacele (langa Brasov :)), la piscina Aqua Blue, un nou eveniment marca Hospice: Swimathon – un maraton de inot. Pentru a inota la acest eveniment, fiecare participant trebuie sa aiba un numar minim de 5 sustinatori, respectiv prieteni care sa „cumpere” un bazin (sau mai multe). Se pot dona sume mici pentru fiecare lungime de bazin parcursa de inotator (ex.1/2/3 etc RON pentru fiecare lungime de bazin), dar si sume fixe, care sa nu fie influnetate de numarul de bazine parcurse.

In concluzie: am nevoie de minim 5 cititori ai acestui blog care sa cumpere minim 1 bazin, astfel incat sa pot participa. Va rog mult sa donati AICI.

Meeeerciiiii!!!

PS – recordul meu este de 5.000 de metri inotati fara oprire. Voi incerca sa il dobor, deci sa depasesc 250 de bazine inotate (estimez 300-350, daca imi vor permite organizatorii…).

14 responses to “Super-oferta: vand bazin de 20 de metri, cu doar 1 RON!

  1. Esti inregistrat cu numele complet sau doar Andrei Rosu? Sa stiu pe cine trec acolo 😀

  2. E ciudat formularul ala. Nu ai decat optiunea de a dona o suma de bani pentru fiecare lungime („Suma in lei pentru fiecare lungime (lei)”). Eu am trecut 10 lei. Acum sper ca nu ma trezesc ca trebuie sa donez 3000-3500 ron.

  3. Buna ziua! Am sustunut acum cu suma fixa,dar nu mi sa cerut card nr. Cum se efectuaza plata? E valabil asa suportul meu? Thanks

  4. Success, Andrei! Sicur ai min 5 sustenitori :-))).

  5. Liliana Elena Jighira

    M-am înscris şi eu, fără să mă uit câte bazine poţi să faci. Andrei, te rog eu, nu mă nenoroci, aş vrea să pot să-i ajut, o fac mereu, în felul meu, dar nu mă pune să fac CAR, că sunt înglodată şi cu un singur salariu!

  6. Liliana Elena Jighira

    Ştiu, Andrei, am fost un pic crizată, am un necaz în familie, şi am reacţionat cam exagerat. Uite, m-a revanşat cumva:
    http://www.mytex.ro/stiri-brasov/brasov-super-oferta-vand-bazin-de-20-de-metri-pentru-un-leu_334293.php

  7. Liliana Elena Jighira

    Şi acum, serios, cum facem donaţiile?

Lasă un răspuns

