Pregatindu-ma pentru Master Chef…

Am primit multe intrebari pe tema nutritiei, asa ca azi dimineata, inainte de antrenamentul cu bicicleta, am profitat de somnul profund al copiilor si am rugat-o pe Oana sa ma filmeze cand prepar mic dejunul. Reteta mea este simpla (si hranitoare, energetica, bio, sanatoasa etc. :)) si o recomand cu drag tuturor. Toate ingredientele (mai putin laptele de soia sau de orez – de luat din supermarket) sunt cumparate din piata (in cazul meu, Piata Matache :)).

Ingrediente:
Lapte de soia sau lapte de orez, de migdale, de cocos, de canepa etc.  (300 ml)
Banana (cat mai cruda)
Fructe de sezon: caise, afine, coacaze (si/sau visine, capsuni, zmeura etc.)
Fructe uscate: prune, goji, merisor, stafide
Oleaginoase: nuci, samburi de migdale crude, pecan
Seminte: in (macinat), susan
Germeni de grau (nu am gasit in piata, ii comand pe site Eldorplant) si (optional) 1-2 Smochine crudeMuguri de pinpolen (o lingurita), miere (eu o prefer pe cea de salcam…)

Vizionare placuta si pofta buna ! 🙂

PS – pont: pregatiti-va de seara micul dejun (puneti ingredientele in blender si adaugati dimineata doar laptele), astfel incat sa economisiti timp dimineata…

4 responses to “Pregatindu-ma pentru Master Chef…

  1. Acum stiu cum poti alerga atat de mult, dar eu nu m-as putea abtine sa nu mananc toate ingredientele asa in stare pura (yami pecan, yami nuci, yami merisor) sigur incerc si eu.

  2. Andrei, multumim! T-am fi recunoscatori intro o zi sa ne arati si un fel de cina. La ce ora de seara faceti cina? thanks again!

Lasă un răspuns

