Cu ce asteptari plec la Ironman 70.3 Mallorca.

Astept cu nerabdare plecarea in Spania, pentru a participa la primul din seria celor 3 triatloane / ultra triatloane pe care mi-am propus sa le termin pana in martie 2013. In premiera (si spre bucuria mea :)), voi pleca la o competitie in formula de cvartet, adica impreuna cu toata familia! 🙂

Care sunt gandurile, dorintele si asteptarile mele in privinta acestei deplasari, pe care – a propos – o consider mini-vacanta ideala (avand in vedere faptul ca sunt alaturi de familie si intr-o locatie frumoasa)…?

– sa ajungem acolo cu bine si fara emotii…

– sa avem vreme frumoasa…

– sa stau cat mai mult cu cei dragi…

– bicicleta sa ‘supravietuiasca’ zborurilor (facem escala la Frankfurt) si sa ajunga la destinatie intreaga si functionala (din pacate, nu am investit intr-o cutie speciala de transportat biciclete, ci am ‘impaturit-o’ cat mai bine intr-o cutie de carton)…

– sa termin proba de inot < 1 ora, bicicleta < 4 ore (pe un teren plat as fi sperat la < 3 ore), alergarea < 2 ore, total sub 7 ore (pentru cei care nu stiu, timpii limita impusi de organizatori sunt: 1h 10m final inot, 5h 30m final bicicleta, 8h final alergare)…

– sa ma intalnesc cu familia la finish (copiii sa nu adoarma pana atunci :))…

– sa pot merge pe picioarele mele la finalul competitiei…

– sa mearga net-ul, ca sa va povestesc despre primul meu IM 70.3…

Miercuri seara suntem acolo. Pe curand!!

PS – am gasit pe net un super-check list pentru Ironman. Este al unei ‘doamne de fier’, careia ii multumesc din suflet; recunosc ca, oricat de prevazator am fost, imi scapasera cateva lucruri (de exemplu: sticla cu apa cu care sa imi curat rapid nisipul de pe picioare, la trecerea de la inot la bicicleta… :))

PS’ – Raul, felicitari pentru maratonul de la Toronto!! Bravo, vere! 🙂

2 responses to “Cu ce asteptari plec la Ironman 70.3 Mallorca.

  1. Succes! si sa va intoarceti cu bine, sa ne povestesti cu amanunte caci abia asteptam.

    Respect!

Lasă un răspuns

