Poze de pe cele 7 continente.

Ramasesem restant cu incarcarea pe Picasa a pozelor facute pe parcursul calatoriei mele in jurul lumii, in februarie – martie 2012, pe ruta Singapore, Malaezia, Noua Zeelanda, Chile, Brazilia, Portugalia. Nu m-am ‘zgarcit’ cu pozele, am pus aproape tot ce am fotografiat pe parcursul celor aproape 3 saptamani. Mi se pare ca a trecut deja o vesnicie de la aceasta experienta, desi s-au ‘scurs’ mai putin de 2 luni de cand am revenit acasa. Cu scuzele de rigoare pentru intarziere…

click aici si vizionare placuta!

Lasă un răspuns

